Mahdollisuus liikkuvaan kehoon on ylellisyyttä, jota ei kannata pitää itsestäänselvyytenä.

Usein muistamme toimintakykymme merkityksen vasta kohdatessamme liikkumistamme rajoittavan vamman. Onneksi voimme ylläpitää kivuttomasti liikkuvaa kehoa oikeanlaisella oheisharjoittelulla.

Miksi oheisharjoittelu kannattaa?

Säännöllinen oheisharjoittelu auttaa eteenpäin, olipa motivaationasi parempi arjessa ja työssä jaksaminen, harrastuksessa kehittyminen tai tavoitteellisten urheilusuoritusten parantaminen. Pilates ja Spiraalistabilaatio ovat molemmat kehitetty optimoimaan kehon liikeratojen ja lihasketjujen käyttöä. Molemmat lajit tasapainottavat lihaksistoa, parantavat liikkeen- ja kehonhallintaa, sekä kehittää kehon hahmottamiskykyä.

Pilates

Löydä pienimmätkin lihaksesi säännöllisellä harjoittelulla

Lue lisää

Spiraalistabilaatio

Kun haluat lihasketjuillesi tarkkaa tekemistä

Lue lisää

Ravintovalmennus

Hyvinvointisi puuttuva palanen?

Lue lisää

Treenejä ja vinkkejä liikkumiseen

NordDynamics Instagramissa

Seuraa